هادی فردوسی شاعر:

روز قدس فرصت بزرگ همبستگی امت اسلام است

روز قدس فرصت بزرگ همبستگی امت اسلام است
های فردوسی شاعر جوان و انقلابی استان فارس ضمن دعوت مردم و هنرمندان به حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: کودکان و نوجوانان فلسطینی فرزندان اسلام هستند و ناراحتی آنان ناراحتی همه مسلمانان است
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کد خبر :  ۱۲۱۹۹

به گزارش روابط عمومی حوزه ی هنری انقلاب اسلامی فارس وی که در آستانه روز قدس سخن می گفت افزود: وقتی آرامش و امنیت کودکان ایران را می بینم قبل از هر چیز خدا را شکر می کنم که در پناه خویش با رهبری ولی فقیه و پاسداران و ارتشیان جان برکف امنیت را به ما ارزانی داشته است.

وی افزود: اما همان زمان به یاد کودکان و نوجوانان فلسطین و لبنان و بحرین و عراق و یمن و سوریه نیز می افتم که به خاطر توطئه دشمنان اسلام آرامش ندارند و دعا می کنم ان شاءالله حضرت صاحب الزمان عجل الله با ظهور خویش عدالت را اجرا کنند.

این شاعر جوان گفت: روز قدس فرصت بزرگی است که همبستگی امت اسلام را به جهانیان نشان دهیم. اگر حاکمان زورگو و مستبد عرب  این لیاقت را ندارند که حافظ منافع اسلام و مسلمانان باشند مردم مسلمان در سراسر دنیا ندای حق طلبی امام راحل (ره) و مقام معطم رهبری را شنیده اند و فریاد خواهند زد که حق پیروز است.

وی در پایان از همه مردم خصوصا هنرمندان استان دعوت کرد در راهپیمایی امسال حضور یابند و گفت: هنرمندان استان فارس نیز همپای سایر مردم مسلمان در مسیرهای راهپیمایی حضور خواهند یافت و فریاد خواهند زد که ما در مقابل ظلم و زور و ستم خواهیم ایستاد!

ارسال نظر