به همت بسیج اساتید، حوزه هنری و جمعی از دستگاه های فرهنگی روی می دهد

دعوت اساتید دانشگاه به ضیافت شاعرانه طوفان طف

دعوت اساتید دانشگاه به ضیافت شاعرانه طوفان طف
اساتید و مدرسین دانشگاه های سراسر کشور به ضیافت طوفانی طف دعوت شدند.
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
کد خبر :  ۱۳۲۹۰۴
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان فارس سوگواره شعر عاشورایی طوفان طف به همت معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید فارس، حوزه هنری فارس و  تعدادی از دستگاه های فرهنگی استان فراخوان داد.
این فراخوان که ویژه اساتید دانشگاه های سراسر کشور است اساتید و مدرسین سطوح مختلف دانشگاهی در مقاطع و دوره های مختلف را پوشش می دهد و دکتر غلامرضا کافی عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز دبیری علمی این رویداد را بر عهده دارد.
بر اساس این فراخوان ۱۷ مهرماه ۱۳۹۹  برابر با اربعین حسینی آخرین مهلت ارسال آثار به این رویداد به نشانی toofanetaff@gmail.com  خواهد بود و همزمان با ۲۸ صفر آیین پایانی این سوگواره انجام خواهد شد.
پیوند عاشورا و حیات طیبه امروز، نوع دوستی دین باور و یاری مومنانه ، عاشورا امام حسین و مکتب سلیمانی، ستایش و سوگیاد شهدای مدافع حرم، عاشورا امام حسین و دانشگاهیان ولایی، عاشورا دانشگاهی برای معرفت دینی و شناخت عمیق آیینی و زندگانی سراسر نور و معرفت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اصحاب عاشورا محورهای این سوگواره را تشکیل می دهند
قرار است به ۵ نفر از برگزیدگان این سوگواره هر نفر ۳۰میلیون ریال و به ۱۰ نفر هر نفر ۱۰ میلیون ریال همراه با تندیس سوگواره و دیپلم افتخار اهدا شود و مجموعه آثار در یک کتاب منتشر شود.
 

ارسال نظر