در حاشیه تجلیل از هنرمند حوزه هنری در مراسم پایانی برنامه حکایت فتح عنوان شد:

فرهنگ حماسه و پایداری همزاد مردم این دیار است

فرهنگ حماسه و پایداری همزاد مردم این دیار است
در آیین پایانی برنامه حکایت فتح که به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز حماسه دفاع مقدس برگزار گردید، از مدیر پژوهش و آموزش حوزه هنری فارس تقدیر به عمل امد.
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
کد خبر :  ۱۳۳۷۶۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری فارس، در این مراسم و در قالب تقدیر از خادمان و نام اوران فرهنگ ایثار و پایداری، از مهندس مهدی پارسایی  به عنوان مشاور هنری و موزه آرایی باغ موزه دفاع مقدس استان فارس تقدیر به عمل آمد.

مهندس پارسایی در حاشیه این مراسم حضور در پروژه ای که به یاد و نام 15 هزار لاله گلگون کفن متبرک است را برای خویش توفیق دانست و اظهار داشت: فرهنگ حماسه و پایداری همزاد مردم این دیار است و تاریخ ما آکنده از روح سلحشوری و پایمردی است.

وی افزود: این پروژه سال ها برای تکمیل مطالعات و طراحی سناریو محتوایی در خور نام و شان ایثارگران فارس متوقف مانده بود که با پیگیری مدیریت جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و همراهی مدیران استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خون تازه ای در رگ های این مجموعه دمیده شد.

مشاور هنری و موزه آرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس ادامه داد:  بزرگترین اثر تجسمی با موضوع دفاع مقدس در سطح کشور برای این مجموعه طراحی شده و در دست اجراست که به زودی در معرض تماشای مردم هنردوست و فهیم شیراز قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است این برنامه ها به مدت 15 شب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس برپا بود و به صورت مستقیم از سیمای استانی فارس پخش می شد.

ارسال نظر