با درخشش کارگردان جوان شیرازی

مدافع طبیعت جایزه جشنواره فیلم زیست محیطی را به شهر گل و بلبل آورد

مدافع طبیعت جایزه جشنواره فیلم زیست محیطی را به شهر گل و بلبل آورد
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری فارس از موفقیت تازه ترین اثر تولید شده این حوزه در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های زیست محیطی خبر داد.
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
کد خبر :  ۱۶۱۸۵۴

  به گزارش روابط عمومی حوزه هنری فارس، مهدی انصاری ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: فیلم مدافع طبیعت به کارگردانی احسان دهقانی موفق به کسب جایزه دوم جشنواره بین‌المللی سینمایی زیست محیطی (برای نجات و حفظ) شده است.

وی افزود: این جشنواره که ۲۵ سال سابقه دارد از اول تا چهارم ژوئن ۲۰۲۳ در کشور روسیه و با همکاری کشور بلاروس و با حضور مدیران ارشد دولتی و تلویزیونی روسیه  در پایتخت نفتی روسیه شهر خانتی مانسیسک برگزار شده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری فارس ادامه داد: این رویداد هنری با هدف شناسایی و ترویج رویکردها و اشکال خلاقانه در بیان موضوع محیط زیست و  توجه به مشکلات زیست محیطی موجود برای مردم و مسئولین تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: فیلم مدافع طبیعت به تولید بی رویه ی پلاستیک و مصرف بیش از حد مردم که تاثیرات جبران ناپذیری بر موجودات زنده و طبیعت می گذارد پرداخته و این مضمون را با بیانی هنری ارائه کرده است.

انصاری گفت: این اثر حاصل تلاش زوجی هنرمند است و در کنار احسان دهقانی به عنوان کارگردان، بهار جوادی به عنوان نویسنده و دستیار  اول او را یاری کرده است. بازیگران این فیلم نیز بهار جوادی، زهرا صادقی، مهدی زحمت کشان  و امیر حسین ساسانی(بازیگر خردسال) بوده اند.

وی در پایان اظهار داشت: سایر عوامل این اثر  عبارتند از:

دستیار دوم کارگردان :مهدی زحمت کشان

گریم :آیدا جواهری

صدا :مهیار جوادی

مدیر تصویر برداری:احسان  دهقانی

تصویربردار:مهدی زحمت کشان

تدوین و صداگذاری:احسان دهقانی

دستیار تدوین:مهدی زحمت کشان

طراحی پوستر :محمدمهدی حسن زاده

تهیه شده در حوزه هنری فارس

با تشکر از انجمن سینمای جوانان فارس دفتر شیراز 

 

ارسال نظر