در نشست مشترک مدیران حوزه هنری و کانون پرورش فکری فارس مطرح شد:

تولید نماهنگی فاخر برای شهدای نوجوان حرم

تولید نماهنگی فاخر برای شهدای نوجوان حرم
نشست مشترکی با محوریت تولید اثر هنری موسیقایی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و حوزه هنری فارس برگزار شد.
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر :  ۱۶۲۴۳۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارسT در این دیدار وحید نمازی رییس حوزه هنری فارس اظهار داشت: تولید اثر هنری برای مخاطب کودک و نوجوان مساله ای مهم است و اگر قرار باشد فقط یک گروه مخاطب برای تولید انتخاب شود اولویت با این گروه است.

وی افزود: متاسفانه عمده اثاری که به نام کودک و نوجوان تولید می شود بازگویی حرف های بزرگترها برای کودکان است لذا این کارها از سوی مخاطب این گروه سنی جدی گرفته نمی شود و تاثیری که باید و شاید را نیز ندارد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: استفاده از زبان کودک و نوجوان و بهره مندی از داشته های بومی و تولید اثر برمبنای زیست بوم از جمله مهمترین فاکتورهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

علی خواجه نژادیان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس نیز در این دیدار اظهار داشت: حادثه شاهچراغ اتفاقی مهم است که بایستی برای بزرگداشت شهدای آن خصوصا سه شهید دانش اموز و نوجوان آثار هنری شایسته ای تولید شود.

وی افزود: مساله شهادت و مفهوم متعالی ان برای نوجوان در قالب کار هنری مفهوم می شود و در این راستا تصمیم گرفته ایم اثری هنری با لحاظ جمیع شرایط و بهره مندی از توان حرفه ای در سطحی فاخر تولید کنیم.

در ادامه این جلسه هاشم کرونی، هادی فردوسی، حسن حقیری و محمد سیاره  به عنوان هنرمندان عرصه های ادبیات و موسیقی نیز نقطه نظرات خویش را در این رابطه بیان کردند.

 

بر اساس این گزارش، قرار است نماهنگی با موضوع شهدای دانش‌آموز و و به یاد محمدعلی کشاورز، آرشام سرایداران و علی‌اصغر لری‌گویینی،  شهدای دانش‌آموز  اولین حمله تروریستی حرم مطهر حرم شاهچراغ علیه‌السلام تولید و در روز ۴ آبان ۱۴۰۲ همزمان با سالروز حادثه تروریستی منتشر شود.

این نماهنگ هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید است. 

ارسال نظر