مریم اکبرزاده مدیر اجرایی کارگاه آفرینش هنری "سمپاتی":

حضور نامداران هنر شیراز سبب ارتقای سطح کارگاه شد

حضور نامداران هنر شیراز  سبب ارتقای سطح کارگاه شد
هنرمندان، اساتید و هنرجویان شیرازی با شرکت در گردهمایی و کارگاه آفرینش هنری "سمپاتی" به یاری هموطنان آسیب دیده از زلزله پرداختند.
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
کد خبر :  ۲۰۸۵۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس مریم اکبرزاده کارشناس تجسمی و مدیر اجرایی این کارگاه  ضمن بیان این مطلب افزود: در پی همیاری اقشار مختلف هنرمندان کشور از رشته های مختلف هنری، هنرمندان و اساتید و هنرجویان هنرهای تجسمی شیراز به دعوت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری فارس در یک کارگاه عملی "ورکشاپ" شرکت کردند.

وی گفت: از ابتدای وقوع این رویداد در پی آن بودیم که فرصتی را برای اعلام همدردی جامعه هنری تدارک ببینیم.گرچه فرصت چندانی برای برنامه ریزی وسیع نداشتیم اما حمایت مدیریت حوزه هنری و همراهی همکاران مجموعه از یکسو و گشاده رویی بزرگوارانه اساتید و هنرمندان برجسته شیراز از سوی دیگر سبب شد که علیرغم این فرصت اندک بتوانیم کاری شایسته را سامان دهیم.

مدیر اجرایی این کارگاه اظهار داشت: حضور برخی از نامداران عرصه هنر شیراز و آثاری که از آنان در این ورکشاپ تولید شد سطح کار را تا حد قابل قبولی بالا برد و همین مساله سبب شد به ادامه این حرکت امیدوار باشیم.

اکبرزاده در تشریح ادامه این حرکت گفت: قرار است آثار تولید شده آماده شده و سپس در قالب یک نمایشگاه به فروش گذاشته شود تا ان شاءالله عواید حاصل از این جریان و منافع حاصله به هموطنان آسیب دیده از زلزله اختصاص یابد.

 

ارسال نظر