عبدالرضا اثنی عشری، خوشنویس در حاشیه کارگاه آفرینش هنری "سمپاتی" گفت:

آمده ایم تا به آسیب دیدگان بگوییم ما هنرمندان هم در کنار شما هستیم!

آمده ایم تا به آسیب دیدگان بگوییم ما هنرمندان هم در کنار شما هستیم!
عبدالرضا اثنی عشری خوشنویس برجسته شیرازی در حاشیه ی کارگاه آفرینش هنری "سمپاتی" که با هدف همیاری با هموطنان آسیب دیده از زلزله و به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس برگزار شد گفت:ما در کشوری زندگی میکنیم با ارزش ها و سکنات اخلاقی و مردمی که در برهه های زمانی و زلزله های مختلف نظیر رودبار بم و ... محبت خویش را نثار هموطنان خویش کردند.
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
کد خبر :  ۲۰۸۶۰

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس وی که از اساتید حاضر در این رویداد بود، با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد افزود: امروز ما در جمع هنرمندان جمع شده ایم تا به نوبه خویش بگوییم ما هنرمندان هم در کنار شما هستیم شاید این اتفاق برای ما رخ می داد لذا سعی می کنیم به اندازه توان خویش قدمی هرچند کوچک در این راه برداریم و کمک کوچکی به آسیب دیدگان از زلزله انجام دهیم

این هنرمند خوشنویس پیرامون آثاری که در این کارگاه تولید کرده می گوید: من سعی می کنم تا ان شاءالله  با همه توانم مجموعه مواد خامی که آورده ام راتمام کنم و به هر اندازه که بتوانم آثاری خلق کنم برای کمک به زلزله زدگان عزیز.

وی افزود: هم اکنون بیتی از استاد دکتر شفیعی کدکنی را به صورت شکسته نستعلیق انجام داده ام و ان شاء الله در ادامه روز به صورت نستعلیق و گرایش های گرافیکی نیز آثاری تولید خواهم کرد. این کار نیز باید پرداخت های خاصی شود تا ان شائالله در نمایشگاه به نفع زلزله زدگان به فروش برسد.

ارسال نظر