محسن زرکش، هنرمند در حاشیه کارگاه آفرینش هنری "سمپاتی" گفت:

هنر نقش بسیار موثری در بازسازی روحی آسیب دیدگان زلزله دارد

هنر نقش بسیار موثری در بازسازی روحی آسیب دیدگان زلزله دارد
محسن زرکش خوشنویس برجسته شیرازی در حاشیه ی کارگاه آفرینش هنری "سمپاتی" که با هدف همیاری با هموطنان آسیب دیده از زلزله و به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس برگزار شد با اشاره به دعوت حوزه هنری گفت: برای مساعدت به زلزله زدگان کرمانشاه برای شرکت در یک ورکشاپ زنده آمده ایم تا آثاری خلق شود و به کمک حوزه هنری فارس عواید فروش آن به این عزیزان اختصاص یابد و بتوانیم محبتی هرچند کوچک به مردم کرمانشاه داشته باشیم.
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
کد خبر :  ۲۰۸۶۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس وی پیرامون فعالیتش در این ورکشاپ گفت: من سه اثر هنری از قبل برای این برنامه آورده ام و دو اثر نیز در این ورکشاپ در دست تولید دارم تا ان شاءالله جمعا 5 اثر در اختیار حوزه هنری قرار دهم تا به نفع آسیب دیدگان از زلزله به فروش برسد.

این هنرمند پیرامون تاثیر هنر در بازسازی روحی آسیب دیدگان گفت: هنر نقش بسیار موثری در بازسازی روحی این عزیزان می تواند داشته باشد. هنر زبان خاصی ندارد و با روح و روان فرد سر و کار دارد اما کسی که از سوی خدا موهبت هنرمندی را دارد بهتر از این کار و این زبان روشی برای مشارکت در این کار خیر نمی یابد

زرکش با بیان این مطلب که قطعا وقتی این آثار به فروش برسد هنرمند نیز حظ معنوی می برد و آن عزیزان نیز منتفع می شوند گفت: همانگونه که مستحضرید خیلی از هنرمندان هر کدام به نوبه خویش و بسته به توانشان وارد این عرصه شده اند.

وی افزود:در این میان هرکس اثری را به فروش گذاشته اعم از کتاب و آثار هنری تا بتواند به سهم خویش گوشه ای از آلام این مردم نازنین را بکاهد و بگوید ما هم همدرد شما و به فکر شما بوده و به اندازه توان خویش در خدمتتان هستیم.

ارسال نظر