محمدعلی کریمی پور، هنرمند در حاشیه کارگاه آفرینش هنری "سمپاتی" گفت:

با هنر هم می توانیم الگو باشیم و هم کارهای اثرگذار تولید کنیم

با هنر هم می توانیم الگو باشیم و هم کارهای اثرگذار تولید کنیم
محمدعلی کریمی پور هنرمند برجسته شیرازی در حاشیه ی کارگاه آفرینش هنری "سمپاتی" که با هدف همیاری با هموطنان آسیب دیده از زلزله و به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: امروز کارگاهی آموزشی و تولیدی داریم برای حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه. کارگاه آموزشی در زمینه تایپوگرافی طراحی گرافیک و نقاشی و خط نقاشی
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
کد خبر :  ۲۰۸۶۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس وی که از اساتید بخش آموزشی این کارگاه بود افزود: بیشتر شرکت کنندگان این کارگاه دانشجویان رشته گرافیک هستندکه امروز کارهایی در زمینه طراحی پوستر و تایپوگرافی انجام می دهند.

این هنرمند برجسته پیرامون آثار تولیدی خویش در این کارگاه گفت: من پنج کار  تایپوگرافی در این ورکشاپ انجام داده ام  که  یک کار  آن خط نقاشی و بقیه کارهای تایپوگرافی است که منجر به تولید پوستر خواهد شد.

وی در تشریح نقش هنر در بازسازی روحی آسیب دیدگان از زلزله اخیر گفت: معتقدم یکی از ارزش هایی که در زندگی تک تک افراد جامعه می تواند تاثیر زیادی داشته باشد هنر است.

کریمی پور اظهار داشت: به قول شاعر غیر از هنر که تاج سر آفرینش است / دوران هیچ سلطنتی پایدار نیست"  از طریق هنر هم می توانیم هم الگو باشیم و هم کارهای ارزشمندی تولید کنیم که هم اثرگذار باشد و هم روحیه نشاط همدردی دلسوزی و محبت و عشق به همنوعان را نشان دهد

ارسال نظر