هادی فردوسی شاعر جوان شیرازی:

همایش بزرگ شعر وحدت و مدافعان آفتاب زمینه ساز گسترش فرهنگ دینی است

همایش بزرگ شعر وحدت و مدافعان آفتاب  زمینه ساز گسترش فرهنگ دینی است
هادی فردوسی شاعر جوان شیرازی گفت: حضور شاعران و نویسندگان مطرح حوزه های علمیه در کنار هنرمندان سایر رشته ها برای علاقه مندان هنر دینی فرصتی مغتنم است.
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
کد خبر :  ۲۰۹۶۹

به گزارش ستاد خبری هفته فرهنگی هنری "اشراق" این شاعر آیینی ضمن اعلام این مطلب گفت: هنرمندان رشته های مختلف در طول حضور خود در هفته فرهنگی هنری اشراق فرصت مناسبی برای تعامل ایجاد می کنند.

وی افزود: :از آنجایی که فضای حاکم بر کشور ما دارای صبغه دینی است، ناخودآگاه از منظر خاستگاه روان شناختی می توان، کشش و گرایش اکثریت مردم رابه سوی آموزه های دینی حس نمود.

فردوسی افزود:در این میان، می توان نقش و رسالت عظیم حوزه های علمیه به عنوان پاسداران مواریث عظیم اسلام را اثبات نمودو طبیعی است که علاقة عموم ملت متدین، به سوی روحانیت اصیل متوجه گردد.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم روحانیت تبلیغ دین است. هنر بدون تبلیغ تاثیر گذاری چندانی نخواهد داشت و بدون وجود هنر محتوای تبلیغ از سوی مخاطب پس زده شده و خسته کننده می شود و تاثیر گذاری لازم را نخواهد داشت.

این شاعر جوان شیرازی در پایان اظهار داشت: امیدوارم برنامه های ادبی خصوصا همایش بزرگ شعر وحدت و مدافعان آفتاب بتواند زمینه ساز رشد و گسترش فرهنگ دینی باشد و طلاب را به بهره مندی از هنر در امر تبلیغ دین ترغیب کند.

ارسال نظر