در ادامه هفته فرهنگی هنری اشراق در سرزمین سبز صدرا برگزار شد:

تجلیل از شهید اسکندری و مدافعان حرم در همایش ادبی مدافعان آفتاب

تجلیل از شهید اسکندری و مدافعان حرم در همایش ادبی مدافعان آفتاب
همایش بزرگ ادبی "مدافعان آفتاب و وحدت اسلامی" و تجلیل از خانواده سردار شهید حاج عبدالله اسکندری با حضور هنرمندان خانواده شهدا و جمعی از علاقه مندان شعر آیینی و ارزشی در مجتمع سرزمین سبز صدرا برگزار شد.
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر :  ۲۱۰۵۷

به گزارش ستاد خبری هفته فرهنگی هنری اشراق در این نشست علاوه بر شعرخوانی شاعران برگزیده ملی و استانی حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعه شهر صدرا، محمد کرم اللهی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس، مهندس ملک زاده شهردار صدرا و سرهنگ یاری از مدافعان حرم در تکریم هفه وحدت و تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حریم و حرم حضرات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سخن گفتند.

در این برنامه که جمع کثیری از خانواده شهدا روحانیون و ائمه جمعه مقامات استانی و مردم ادب دوست شیراز و شهر صدرا در آن حضور داشتند از مقام سردار شهید حاج عبدالله اسکندری سردار عاشورایی مدافع حرم شیراز تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم جمعی از شاعران برگزیده ملی و استانی اشعاری را در به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و ولادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و هفته وحدت و همچنین دلسروده هایی برای شهیدان و مدافعان حرم قرائت کردند.

ارسال نظر