برگزاری مسابقه خوانش کتاب در حوزه هنری فارس

برگزاری مسابقه خوانش کتاب در حوزه هنری فارس
آیین پایانی مسابقه ی خوانش کتاب در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس برگزار شد.
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
کد خبر :  ۲۱۰۶۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس بیژن کیا کارشناس مسوول هنرهای تصویری حوزه هنری فارس ضمن اعلام این مطلب گفت: یکی از بخش های زیر مجموعه هنرهای تصویری در حوزه هنری گروه سینما-رسانه است که این رقابت را راه اندازی کرده است.

وی افزود: این مسابقه با هدف احیای فرهنگ کتابخوانی در فضای مجازی شکل گرفت. نحوه ی شرکت در این مسابقه به این ترتیب بود که شرکت کنندگان می بایست صدایی ضبط شده به مدت 120 ثانیه، شامل خوانش بخشی از کتابی به انتخاب خودشان را ارسال می کردند.

کارشناس مسوول هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس  گفت: حدود 70 شرکت کننده در این مسابقه شرکت کردند که در نهایت آثار 60 نفر آنها مورد تایید ناظرین مسابقه قرار گرفت.

وی افزود: این افراد به 3 گروه20 نفره تقسیم و هر کدام در طی 24 ساعت فرصت جذب آرا از طریق فضای مجازی را یافتند و در نهایت از هر گروه 3 نفر با رای مردم به مرحله ی پایانی راه پیدا کردند.

کیا گفت: با توجه به این موارد کارگاهی در همین راستا با عنوان کارگاه فن و بیان و کتابخوانی بصورت رایگان برای تمامی شرکت کنندگان این مسابقه تشکیل شد تا همزمان با این کارگاه مرحله نهایی رقابت نیز انجام شود.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزش فن بیان در سه بخش آموزشی برگزار شد و محمد کرم اللهی رییس حوزه هنری فارس و ابوالفضل بوستانی مدیر گروه دوبلاژ دابآن که همکار برگزاری این رویداد بود به عنوان مدرس در جلسات حضور داشتند.

کارشناس مسوول هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس  گفت: مرحله نهایی مسابقه با حضور ۵ نفر منتخب شیرازی و صدای ۳ شرکت کننده غیر حضوری و غایب برگزار شد و در نهایت فاطمه فرزانه به عنوان نفر منتخب اعضای حاضر در سالن انتخاب شد.

وی گفت: علاوه بر این انتخاب مردمی،گروه داوران متشکل از محمد کرم اللهی، ابوالفضل بوستانی و کوهپیما نیز پس از بررسی های خویش ناهید شیخ زاده، شرکت کننده غیر حضوری از یزد را به عنوان برگزیده ی هیئت داوران معرفی کردند.

ارسال نظر