همزمان با یوم الله ۹دی برگزار می‌شود

طرح لبخند و بصیرت در قاب کاریکاتوریست های شیرازی

طرح لبخند و بصیرت در قاب کاریکاتوریست های شیرازی
همزمان با یوم الله نهم دی ماه کارگاه آموزشی هنر کاریکاتور در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس برگزار می شود.
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد خبر :  ۲۱۴۷۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس مریم اکبرزاده کارشناس تجسمی ضمن اعلام این مطلب گفت: خانه کاریکاتور حوزه هنری فارس برنامه های متعددی را در دستور کار دارد که کارگاه ها و ورکشاپ های آموزشی از جمله اهم این برنامه هاست.

وی افزود: با توجه به اهمیت روز ۹دی و فعالیت های هنری که به همین مناسبت برگزار می شود بر آن شدیم این روز مهم را با بهره مندی از هنری گرامی داریم که نقش قابل توجهی در تبیین ارزش های اعتقادی ما داشته و هنرمندان این رشته در مناسبت هایی چون ۹ دی همواره در صحنه بوده اند.

اکبرزاده گفت: امیدواریم در مناسبت های آتی علی الخصوص دو مناسبت مهم دهه مبارک فجر و روز و هفته ارجمند هنر انقلاب اسلامی و شهادت سیدشهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی شرایطی فراهم شود تا ورکشاپ ها و کارگاه های مهمی که به آفرینش هنری ختم شود را در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس فراهم کنیم.
فرامرز کشتکار دبیر خانه کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس  نیز اظهار داشت: خانه کاریکاتور حوزه هنری فارس فعالیت های چشمگیری داشته و سعی کرده تا محل و محفل همدلی و همفکری پیشکسوتان و جوانان و چهره های فعال این هنر باشد.

وی افزود: کارگاه آموزشی ۹دی فعالیتی است در راستای جلب و جذب چهره های جوان و مستعد هنری تدارک دیده شده است تا در کنار گرامیداشت این حادثه مهم، بتوانیم زمینه پرورش نسل آینده را فراهم کنیم تا این چهره های جوان مبلغ اندیشه های متعالی انقلاب اسلامی باشند.

شایان ذکر است کارگاه آموزشی کاریکاتور ویژه گرامیداشت یوم الله ۹دی روز شنبه نهم دی در چهارراه ترمینال باربری پشت باغ جنت انتهای بلوار فراشبندی جنب موسسه ورزشی ایثار حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس برگزار می شود 

ارسال نظر