با نقد و تحلیل مدیر روابط عمومی حوزه هنری فارس صورت می گیرد

تماشای یک روزنامه نگار در زوم!

تماشای یک روزنامه نگار در زوم!
مدیر روابط عمومی حوزه ی هنری انقلاب اسلامی فارس در بیست و هشتمین نشست روزنامه نگار در زوم به نقد و بررسی آثار یک روزنامه نگار فرهنگی خواهد پرداخت.
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
کد خبر :  ۲۱۴۸۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، در در بیست و هشتمین نشست روزنامه نگار در زوم که از سوی مرکز اسناد رسمی و کتابخانه ملی فارس برگزار می شود،  عصر پنجشنبه 7 دی ماه، آثار سیدمحی الدین حسینی ارسنجانی روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های دین و فرهنگ فارس مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

در این نشست قرار است هاشم کرونی مدیر روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس به عنوان سخنران منتقد به نقد و تحلیل کارنامه فعالیت های فرهنگی و هنری این روزنامه نگار و پژوهشگر بپردازد.علاوه بر وی محمود شبان نیز دیگر منتقد این نشست است.

حسینی ارسنجانی سابقه ریاست اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهر ستان ارسنجان و سرپرستی کتا بخانه عمومی ملامحمدشفیع ارسنجا نی، مدیریت روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز را بر عهده داشته و به کسوت معلمی مفتخر است.

وی از سال 1372 تاکنون به صورت متناوب در نشریات خبر جنوب، صبا سبحان عصر مردم، نیم نگاه، خبر ارسنجان، پیام ارسنجان، ماهرویان اردیبهشت ، تماشا و برخی نشریات عرصه دین و فرهنگ دینی نظیر خیمه،حوزه،ثقلین،مکتب اسلام،افق حوزه و... همکاری داشته و هم اکنون دبیرتحریریه ویادداشت نویس ستون حرف نو، دبیر صفحات مکتبخانه ویژه اموزش وپرورش ومیراث وگردشگری روزنامه ی شیراز نوین است.

شایان ذکر است سلسله نشست های روزنامه نگار در زوم به ابتکار و مدیریت فرزاد صدری سردبیر سابق خبرگزاری ایسنا در مرکز اسناد رسمی و کتابخانه ملی فارس بنیان نهاده شده و از سوی این مرکز برگزار می شود.

 

ارسال نظر