با برپایی نمایشگاهی از آثار استادان تجویدی، پیشاهنگ حسن زاده کریم پور رستگار و...

نگارخانه ماه به فضای هنری شیراز افزوده می شود

نگارخانه ماه به فضای هنری شیراز افزوده می شود
قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه ی هنری انقلاب اسلامی استان فارس از برگزاری نمایشگاهی از آثار پیشکسوتان خط و نقش و هنرمندان برجسته استان فارس به مناسبت افتتاح نگارخانه "ماه" در این حوزه خبر داد.
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد خبر :  ۲۱۶۲۴

به گزارش روابط عمومی حوزه ی هنری انقلاب اسلامی استان فارس وحید فرجی ضمن اعلام این مطلب افزود: افتتاح نگارخانه ی ماه در حوزه ی هنری استان فارس فرصتی نو و هوایی تازه برای هنرمندان تجسمی استان فارس است.

وی افزود: حوزه ی هنری از دیرباز در زمینه برپایی نمایشگاه های هنری فعال بوده و در محل سابق این حوزه نگارخانه ای قابل قبول وجود داشت. با حضور در محل تازه نیز توانستیم  شرایطی مناسب فراهم کنیم و اکنون نگارخانه "ماه" به عنوان یکی از وسیع ترین و چشم نوازترین آماده افتتاح است.

معاون فرهنگی حوزه ی هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: به مناسبت افتتاح این نگارخانه نمایشگاهی از آثار بزرگان هنر فارس برپا خواهد شد و طی آن علاقه مندان هنر می توانند آثار نام آوران این عرصه را به صورت یکجا و در یک فرصت مشاهده نمایند.

وی اظهار داشت: آثار اساتید و نام آوران هنر فارس شامل علی اصغر تجویدی، علیرضا پیشاهنگ، فرزاد حسن زاده،علیرضا کریم پور شیرازی، مهدی طهرانی،مجید رستگار، سعیده زارعی فر، علیرضا خاکپور و عبدالرضا اثنی عشری در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

فرجی افزود: آیین گشایش نگارخانه ی ماه و افتتاح این نمایشگاه از ساعت 17 روز سه شنبه 19 دی ماه جاری به نشانی چهارراه ترمینال باربری پشت باغ جنت انتهای بلوار فراشبندی جنب موسسه ورزشی ایثار حوزه ی هنری انقلاب اسلامی استان فارس برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است نگارخانه "ماه" یکی از وسیعترین و چشم نوازترین نگارخانه های شیراز است که در محل حوزه ی هنری انقلاب اسلامی استان فارس گشایش می یابد و توسط واحد هنرهای تجسمی این حوزه اداره خواهد شد.

 

ارسال نظر