در قالب سمینار معاونین فرهنگی و کارشناسان منطقه جنوب روی می دهد

ضیافت همدلی حوزه های هنری جنوب کشور در شهر راز

ضیافت همدلی حوزه های هنری جنوب کشور در شهر راز
سمینار هم اندیشی معاونین فرهنگی و کارشناسان هنری حوزه های هنری منطقه ی جنوب کشور با حضور دست اندرکاران چهار استان جنوبی در شیراز برگزار می شود.
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
کد خبر :  ۲۱۸۶۰

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، وحید فرجی قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری فارس ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: استان های فارس بوشهر و  کهگیلویه و بویر احمد  و خوزستان میهمانان این نشست منطقه ای خواهند بود.

 وی افزود: در این سمینار یک روزه  معاونین فرهنگی و کارشناس مسولان واحدهای هنری به بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت های مشترک فی مابین و یافتن راهکارهای اجرایی برای سال آینده خواهند پرداخت.

 قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: در بخش نخست این سمینار کارشناس مسوولان واحدهای هنری چهار استان در پنل های جداگانه به بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت های مشترک خواهند پرداخت.

 وی در تشریح عناوین این کارگروه ها اظهار داشت: کارگروه های آفرینش های ادبی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، موسیقی و سرود، آموزش و پژوهش و فرهنگ مطالعات و ادبیات پایداری کارگروه های هفت گانه هنری و برگزار کننده این پنل ها هستند.

 فرجی افزود: علاوه بر آن کارگروه های معاونین فرهنگی، طرح و برنامه ، کودک و نوجوان و روابط عمومی نیز در موارد لازم به بررسی برنامه های اجرایی و راهکارهای تولید و اجرای مشترک خواهند پرداخت.

 وی افزود: از دیرباز در حوزه هنری کمبود چنین جلساتی احساس می شد و اکثر استان ها چنین تبادل اندیشه و برنامه هایی را در دستور کار داشته ند چرا که این قبیل همکاری ها برای توسعه فرهنگی بین استان ها ضروری است.

  قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: خوشبختانه با توجه ویژه مسوولین اداره کل امور استان ها  هم اینک این همکاری ها شکل قانونی به خود گرفته و از پشتوانه اجرایی و ضمانت بالاتری برخوردار شده است.

 وی گفت: قرار است در  در پایان این سمینار یک روزه تفاهم مشترکی در قالب سند همکاری مشترک بین چهار استان منتشر گردد.

 

ارسال نظر