رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در سمینار معاونین و کارشناسان جنوب کشور گفت:

نگاه تولید محور بایستی اصل فعالیت های مشترک باشد

نگاه تولید محور بایستی اصل فعالیت های مشترک باشد
در گذشته بیشتر حرکت های مشارکت محور معطوف به فعالیت های اجرایی بوده و هنوز هم برای برخی کار مشترک در قالب فعالیت اجرایی مشترک خلاصه می شود حال آنکه معتقدیم بایستی نگاه تولید محور به عنوان اصل قرار گیرد.
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷
کد خبر :  ۲۱۸۶۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، شریف اسلامی رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویر احمد ضمن بیان این مطلب در سمینار معاونین فرهنگی و کارشناسان هنری حوزه های هنری منطقه جنوب کشور اظهار داشت: هم افزایی توان استان ها امری عقلانی و منطقی است و باید جدی گرفته شود.

وی افزود: پیش از صدور بخشنامه برای برگزاری سمینارهای منطقه ای از سال گذشته فعالیت های مشترک بر محور همدلی و هم افقی بین استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده بود و در این راستا فعالیت های ارزشمندی نیز شکل گرفت،

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: اینک خوشحالیم که ضرورت این همدلی ها و همراهی ها درک شده و خوشبختانه با نظر مسوولین اداره کل امور استان ها این حرکت ها با پشتوانه جدی قانونی سامان یافته و این دایره گسترده تر از پیش شده تا ان شاءالله دستاوردهایی بزرگتر از قبل نیز داشته باشد.

وی گفت: البته باید برنامه به برنامه نگاه کرد. گاهی اوقات یک کار می تواند کل منطقه را شامل شود اما گاهی حرکتی با حضور دو استان بهتر می تواند منجر به نتیجه شودچرا که حجم زیادتر و افزایش فاصله جغرافیایی هزینه ها را افزایش می دهد اما بایستی هر پروژه را کارشناسی کرد.

اسلامی در تشریح توانمندی های منطقه جنوب گفت: استان های این منطقه توانمندی های بالقوه فراوانی دارند که بایستی در کنار یکدیگر بالفعل شود و همدیگر را تکمیل کنند ضمن آنکه بایستی چرخه ی سیاستگذاری فرهنگی منطقه را ایجاد کنیم که این امر سهم موثری در توسعه ی فرهنگی دارد.

شایان ذکر است سمینار معاونین فرهنگی و کارشناسان هنری حوزه های هنری منطقه جنوب با حضور مسوولین حوزه های هنری فارس بوشهر کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به میزبانی شیراز برگزار گردید.

 

ارسال نظر