رییس حوزه هنری فارس در سمینار معاونین و کارشناسان جنوب کشور خبر داد:

تاسیس بزرگترین بازار تولید و عرضه آثار ادبی هنری انقلاب اسلامی در منطقه جنوب

تاسیس بزرگترین بازار تولید و عرضه آثار ادبی هنری انقلاب اسلامی در منطقه جنوب
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، حوزه های هنری جنوب کشور را صاحب توان تشکیل بزرگترین بازار تولیدات مشترک و گفت: می توانیم بازار بزرگ عرضه این آثار و تولیدات عرصه ی هنر و ادب انقلاب اسلامی را نیز به وجود آوریم .
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
کد خبر :  ۲۱۸۶۴

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، محمد کرم اللهی که در سمینار معاونین فرهنگی و کارشناسان هنری حوزه های هنری منطقه جنوب کشور سخن می گفت اظهار داشت: به عنوان مثال استان های خوزستان و بوشهر دو دروازه ی باز به سمت کشورهای اسلامی همسایه هستند و این یک فرصت بزرگ برای منطقه ماست.

وی افزود: خوزستان دروازه ورودی ما به سمت بخش شیعی کشور دوست و همسایه ی عراق است. همچنین ظرفیت عظیم راهیان نور در این منطقه فرصتی قابل توجه است که بایستی به آن توجه کرد و برایش برنامه ریزی داشت

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گفت: ما در پی مشارکت هستیم نه اول و دوم شدن. در فرهنگ حوزه هنری از گذشته تاکنون تعالی و برابری و مساوات، محور کار بوده است و هیچ گاه دنبال مطامعی نبوده ایم که بخواهیم در رقابت به یکدیگر تنه بزنیم تا خودمان دیده شویم.

وی تصریح کرد: از ابتدا نیز در حوزه چنین فضایی وجود نداشته است بلکه فضای همراهی برای پیشرفت حاکم بوده است. خصوصا که ما در منطقه ای قرار داریم که هر استان توانمندی های قابل توجهی دارد و هرکدام خاستگاه یکی از مکاتب ادبی و هنری بوده اند و البته همه ما در ادبیات، هنر، موسیقی، آیین های نمایشی و... به هم وابسته هستیم.

کرم اللهی گفت: بایستی از دوستان مجموعه اداره کل امور استان ها تشکر کرد که ضرورت برگزاری این جلسات را درک کرده و ما را به سمت همراهی و همدلی و ان شاءالله برنامه های اجرایی و تولیدات مشترک سوق داده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در آستانه ی چهل سالگی انقلاب اسلامی است. حرکت مرکز نیز به سمت کیفی سازی است و جناب حبیبی و مسوولین اداره کل امور استان ها با نظارت ویژه و سختگیری بجا و شایسته کیفی سازی را به عنوان محور حرکت های فرهنگی پیش رو برگزیده اند.

 رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گفت: خوشبختانه مدیران و معاونین این منطقه از دل جامعه هنری برخاسته اند و همه دستی بر آتش هنر دارند. کارشناسان بایستی حضور این مدیران را به عنوان یک فرصت تلقی کنند. از این فرصت استفاده کنید و آغازگر حرکتی باشید که در آینده و درصورت تغییر مدیریت ها، هرکس به راحتی نتواند آن را تغییر دهد.

وی افزود:کار مشترک با افق انقلاب اسلامی هدف ماست عده ای به شدت تلاش می کنند که بگویند کارهای ما شعاری و سفارشی است. ما البته ابایی نداریم و افتخار می کنیم که به واسطه انقلاب اسلامی تشکیل شده ایم و قرار بوده مقوم انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشیم و بحمدالله هستیم و تلاشمان برای رسیدن به هدفمان یعنی محقق ساختن منویات مقام معظم رهبری است.

کرم اللهی در پایان سخنان خویش اظهار داشت: شما همه هنرمندیداما تلاش کنید نقش کارشناسی تان بر وظایفتان به عنوان کارگزار سایه نیندازد لذا بایستی فضا را برای همه حتا کسی که مخالف شخصی شماست نیز بازکنید، البته خوشبختانه ما در حوزه هنری دوست و دشمن به این اعتبار نداریم و همه کنار هم تعریف شده ایم و می توانیم تجلی این امر را در عملکرد سازمانی ببینیم.

شایان ذکر است سمینار معاونین فرهنگی و کارشناسان هنری حوزه های هنری منطقه جنوب با حضور مسوولین حوزه های هنری فارس بوشهر کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به میزبانی شیراز برگزار گردید.

ارسال نظر