مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس:

کار هنری ادای دین هنرمندان به شهداست

مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ساخت مستندی از زندگی شهید دکتر فیروزی را انجام وظیفه دانست و گفت: این قبیل کارهای بر زمین مانده باید با همت اهالی هنر به سرانجامی مطلوب برسد تا ادای دینی به شهیدان باشد
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
کد خبر :  ۲۵۷۸۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، رامین شه منش در آستانه مراسم آغاز پروژه مستند زندگی شهید هنرمند دکتر علیرضا فیروزی گفت: شهید فیروزی شهید شاخص هنرمند سال گذشته استان زود و از سال گذشته این پروژه آغاز شد اما مراحل پژوهش و پیش تولید کار به طول انجامید و علت آن وسواس و دقت تیم اجرایی کار در ارائه اثری فاخر بوده است.  

وی افزود: شهید دکتر علیرضا فیروزی شهیدی خاص با شخصیتی چندبعدی بود که هم هنرمند و شاعر و نمایشنامه نویس بود و هم دانشجوی پزشکی و از جوانان نخبه علمی اما زمانی که احساس کرد وظیفه ای دیگر بر دوش دارد آرامش خویش را واگذاشت و راهی جبهه دفاع از حق و حقیقت شد.

شه منش ادامه داد: پروژه مستند زندگی شهید هنرمند دکتر علیرضا فیروزی در فاز پژوهش و تحقیقات از مدتها پیش آغاز شده است اما آیین کلید خوردن و آغاز فیلمبرداری و تولید هنری اثر روز پنجشنبه ۳خردادماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن سرو حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این مراسم اصحاب رسانه نیز حضور خواهند یافت و با حضور جمعی از صاحبنظران دست اندرکاران و فعالان حوزه ی فرهنگ ایثار و شهادت پس از بیان گزارشی از کلیات پروژه نخستین جلسه تصویربرداری این اثر آغازخواهد شد.

مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس در پایان اظهار داشت: امیدواریم پروژه زندگی شهید هاشم خوش اندام شهید هنرمند شاخص سال جاری نیز در سال جاری کلید خورده و این اتفاق ادای دین جامعه سینمایی فارس باشد به ساحت ملکوتی شهیدان گلگون کفن و مدافعان حق و حقیقت.

ارسال نظر