کارشناس هنرهای تصویری حوزه هنری فارس:

تقدیر از دانش آموزان هنرمند پروژه ی بین المللی صلح و دوستی

تقدیر از دانش آموزان هنرمند پروژه ی بین المللی صلح و دوستی
کارشناس مسوول هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از برگزاری نشست تقدیر از نوجوانان هنرمند مشارکت کننده در پروژه  صلح و دوستی خبر داد.
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
کد خبر :  ۲۶۴۲۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، رامین شه منش ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این مراسم از شرکت این هنرمندان در فستیوال فیلم ماندلا در آفریقای جنوبی و مشارکتشان در این پروزه تقدیر خواهد شد.

وی افزود: چندی پیش تیمی هنری از دانش آموزان رشته پویانمایی هنرستان الزهرا سلام الله علیها زیر نظر مهگان فرهنگ اثری هنری را تولید کردند تا در پروژه ی صلح و دوستی شرکت کنند.

کارشناس مسوول هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: این اثر در فستیوال فیلم ماندلا در آفریقای جنوبی شرکت کرده است که نفس حضور اثر برای این هنرمندان نوجوان یک افتخار محسوب می شود.

وی گفت: امیدواریم این حرکت تبدیل به یک نقطه حرکت و سکوی پرتاب شود و در آینده شاهد حضور و پیشرفت روزافزون این دانش آموزان هنرمند در رویدادهای هنری پیش رو باشیم.

شه منش گفت: این برنامه از ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه 6 تیرماه جاری در تالار اندیشه واقع در انتهای بلوار رحمت پشت باغ جنت انتهای بلوار فراشبندی جنب موسسه فرهنگی ورزشی ایثار حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس برکزار خواهد شد.

 

ارسال نظر