کارشناس مسوول هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس:

نمایش برگزیده جشنواره ایثار به آوردگاه اهواز رسید

نمایش برگزیده جشنواره ایثار به آوردگاه اهواز رسید
اصغر گروسی کارشناس مسوول هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس با نمایش مزون به آوردگاه جشنواره ملی تئاتر اهواز رفته است.
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳
کد خبر :  ۲۷۰۹۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گروسی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: نمایش مزون در سال ۱۳۹۶ تولید شده و به مدت ۱۵ شب در سالن استاد سپاسدار به اجرای عموم رسید.

وی افزود: نمایش مزون در ابتدای سال جاری در جشنواره ملی ایثار درخشید و رتبه‌های اول بازیگری زن و سوم نمایشنامه نویسی و یکی از شش نمایش برگزیده جشنواره مذکور را کسب نمود.

کارشناس مسوول هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گفت: جشنواره اهواز دومین آوردگاهی است که نمایش مزون در آن شرکت دارد.برای این جشنواره تغییراتی در شیوه صحنه پردازی صورت گرفته تا اجرای آن به سهولت انجام گیرد.

وی تصریح کرد: جشنواره ملی تئاتر اهواز با شرکت ۲۵ گروه از سراسر کشور یکم تا هفتم مرداد ماه در این شهر ادامه دارد به و مراسم اختتامیه, عصر روز هفتم برگزار خواهد شد.

گروسی که نویسندگی،کارگردانی و آفیش و پوستر کار را بر عهده داشته افزود: بازیگران این کار پریسا در افشان و اشکان فرهادی هستند و طراحی صحنه و لباس کار را  نیز مرضیه شاهدی بر عهده داشته است.

وی گفت: در تولید این اثر واحد نمایش حوزه هنری فارس، علاوه بر این نفرات با این اثر حمیدرضا تیمارچی به عنوان مسئول امور فنی، سید محسن حسینی به عنوان مدیر صحنه و امیر گروسی در بخش موسیقی کار همکاری دارند.

مزون داستان فرشته صاحب مزون لباس عروس را روایت می کند که بعد از سالها انتظار می‌خواهد به آرزویش رسیده و با نامزدش رضا به خانه بخت بروند اما تلفن های مشکوکی برای وی شبهاتی را به وجود آورده که موجب اتفاقاتی جدید می شود.

 

ارسال نظر