با رونمایی از سه پوستر حسین امیدیان فر در حوزه هنری فارس صورت گرفت

از شادباش دهه کرامت تا یادمان 11 لاله خونین کفن

از شادباش دهه کرامت تا یادمان 11 لاله خونین کفن
حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس در هفته جاری از سه اثر در قالب پوستر رونمایی کرد.
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر :  ۲۷۰۹۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، وحید فرجی قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری فارس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پوستر از جمله رسانه های هنری اثرگذار است که در ارائه پیام خصوصا پیام های روز نقش مهمی دارد.

وی افزود: در هفته گذشته سه اثر از کارهای حسین امیدیان فر هنرمند گرافیست و طراح پوستر در واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری رونمایی شد که به دو موضوع مهم هفته گذشته اختصاص داشت.

قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت: دو اثر از این هنرمند جوان و خوش آتیه به دهه کرامت اختصاص داشت که یکی پیرامون سالروز ولادت حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام امام رئوف اختصاص داشت.

وی ادامه داد: پوستر دیگر به روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام اختصاص یافته بود که در مجموع دو اثر دهه کرامت سال 1397 حوزه هنری فارس را شامل می شدند.

فرجی در ادامه با اشاره به ضرورت در صحنه بودن هنرمندان و لزوم توجه به کارکردهای اجتماعی هنر گفت: حمله تروریستی در غرب کشور و پرپر شدن 11 لاله ی گلگون کفن سبب شد تا این هنرمند جوان و خوش ذوق توان هنری خویش را در قالب پوستر یادمان این شهدا عرضه کند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم در مناسبت ها و برنامه های هنری پیش رو بتوانیم شاهد حضور روشن و اندیشه مدار هنرمندان خوش ذوق و جوان این استان و بیان دغدغه هایشان با زبان هنر باشیم.

 شایان ذکر است حسین امیدیان فر طراح و گرافیست جوان شیرازی است که در حوزه های طراحی پوستر و نشانه و گرافیک کار می کند

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر