مدیر اجرایی همایش استعداد سنجی هنری طرح شهاب:

استعداد سنجی ابتدای راه رشد و تعالی است

استعداد سنجی ابتدای راه رشد و تعالی است
مدیر اجرایی همایش استعدادسنجی هنری طرح شهاب گفت: این همایش فرصتی مناسب برای شناخت استعدادهای نسل آینده ساز این مرز و بوم است و باید با جدیت به آن توجه کرد.
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
کد خبر :  ۲۸۳۹۸

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس فاطمه کرم اللهی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برگزاری این همایش اتفاقی مثبت است اما این تازه ابتدای راه رشد و تعالی است.

وی افزود: مهمتر از شناخت استعدادها برنامه ریزی برای آینده ی این استعدادهاست اگر این کار جدی گرفته شود می توان به رشد و تعالی فضای فرهنگ و هنر استان امیدوار بود.

مدیر اجرایی همایش استعدادسنجی هنری طرح شهاب گفت: سه بخش هوش هنری، هوش فضایی و هوش کلامی زبانی سه گروهی بودند که در طول دو روز در حوزه هنری مورد استعدادسنجی قرار گرفتند.

وی افزود: وقتی در این همایش از پیشکسوتان و نخبگان نام آور ادب و هنر شیراز استفاده می شود یعنی برای بچه های شرکت کننده اهمیت زیادی قایل هستیم. مثلا در بحث هوش کلامی نخبگان ادبی شیراز با این عزیزان کار کردند.

کرم اللهی اظهار داشت: استاد ده بزرگی، استاد لطف اللهی از دهه 60 تاکنون با نوجوانان و دانش آموزان سر و کار داشته اند و همواره در زمینه پرورش نسل های نو رسیده و قلم های تازه فعالیت کرده اند. دکتر قیصری نیز همیشه با نسل دانشجو  فعالین جوان در زمینه آموزش طنز کار کرده است.

وی ادامه داد: در زمینه هوش هنری و هوش فضایی نیز همین رویه را داشته ایم و از اساتیدی همچون عادل یزدی و مهگان فرهنگ  در کنار کارشناسان توانمند حوزه هنری بهره بردیم و امیدواریم با این حجم از انرژی و توان و انتخاب چهره های مستعد و علاقه مند بتوانیم این پروژه را به پروسه تبدیل کرده و یک روند را شاهد باشیم.

مدیر طرح و برنامه حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس در پایان اظهار داشت: با توجه به وظایفی که حوزه هنری در زمینه استعدادپروری دارد ان شاءالله در برنامه های آتی حتما بخشی از توان خویش را به ادامه منطقی این مسیر اختصاص خواهیم داد

 

 

ارسال نظر