رییس حوزه هنری در همایش استعداد سنجی طرح شهاب گفت:

ملتی که فردایش را نسازد حق دیروزش را نیز ادا نخواهد کرد

ملتی که فردایش را نسازد حق دیروزش را نیز ادا نخواهد کرد
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: توجه به نسل آینده ساز نه تنها یک اولویت بلکه یک ضرورت وتکلیف است و همه ما موظفیم در این مسیر قدم برداریم.
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
کد خبر :  ۲۸۴۰۱

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس محمد کرم اللهی در همایش استعدادسنجی دانش آموزان منتخب طرح شهاب در شیراز گفت: ملتی که فردای خویش را نسازد حق دیروز خویش را نیز ادا نخواهد کرد.

وی افزود: حوزه هنری وظایف مختلفی را بر عهده دارد اما اگر بخواهیم اهم وظایفمان را در دو محور خلاصه کنیم  یکی تولید آثار فاخر تراز انقلاب اسلامی و دیگری جذب و پرورش استعدادهای ناب هنری است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت:از دو سال پیش واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان فارس جهت تحقق این هدف طرح در آستانه فردا را بنیان نهاد. در واحد آموزش نیز با برگزاری مدرسه های فصلی هنر برنامه شناخت استعدادها پی گرفته شد و تداوم یافت.

وی ادامه داد: ارتباط مستمر حوزه هنری با بنیاد نخبگان زمینه مشارکت در طرح شهاب را فراهم کرد طرحی که به همت مشترک این بنیاد و اداره کل آموزش و پرورش استان سال گذشته در ناحیه 4 و امسال در نواحی 3 و 4 شیراز برگزار شد.

کرم اللهی افزود: برای ارتقای سطح کیفی استعدادسنجی در استان از اساتید توانمند و برجسته ای بهره بردیم تا این عزیزان در کنار کارشناسان زبده و نخبه حوزه هنری از همت والای تنی چند بزرگان ادب و هنر نیز بهره مند شوند

وی در پایان اظهار داشت: هدف ما در پرورش استعدادهای جوان رسیدن به یک فرآیند دنباله دار است نه صرفا یک کار مقطعی و امیدواریم در ادامه این ارتباط در سال های آتی بتوانیم نسل آینده ادب و هنر استان را در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم.

ارسال نظر