با برگزاری برنامه های هنری

شمیم عطر ولایت مولای غدیر دربرنامه های حوزه هنری جاری شد

شمیم عطر ولایت مولای غدیر دربرنامه های حوزه هنری جاری شد
قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری فارس زبان هنر را مهمترین ابزاری دانست  که می توان به مدد آن اهمیت شان و منزلت جایگاه ولایت حقه امیرالمومنین و تفکر غدیر را به جهانیان نشان داد.
جمعه ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
کد خبر :  ۲۸۸۲۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس وحید فرجی در حاشیه برنامه شب خندیشه ضمن تشریح برنامه های این مرکز در دهه ولایت گفت: به لطف خداوند متعال امسال در دهه ولایت توانستیم با زبان گویای هنر در راه شادی افزایی و اندیشه ورزی تلاش کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه های ما در این دهه اکران ویژه فیلم برای کودکان و نوجوانان بود که در قالب حمایت از مناطق کم برخوردار و با همراهی کانون فرهنگی هنری محله کوشک میدان از تشکل های مورد حمایت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی روی داد.

قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت: در آستانه عید سعید غدیر خم تلاش کردیم بار دیگر حوزه هنری طعم خنده اندیشمندانه بگیرد و شب طنز خندیشه در تالار اندیشه برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه علاوه بر طنزپردازان شیرازی، دکتر عباس احمدی طنزپرداز نام آشنا و دبیر جلسات طنز قمپز حوزه هنری استان قم نیز که امسال شعرخوانی طنز او در جلسه نیمه ماه مبارک رمضان در محضر مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفت به عنوان میهمان در جلسه حضور داشت.

فرجی گفت: دیگر برنامه ای که امسال به همت مردم خوب جهرم و میدانداری مسجد حضرت امیرالمومنین علیه السلام جهرم  و شاعران این شهر از جمله دبیر کوشای آن علیرضا رنجکش برگزار شد ششمین دوره جشنواره شعر علوی بود که در ادامه دو دوره اخیر آن حوزه هنری نیز در برگزاری این جریان مشارکت داشت.

وی گفت: در این ایام همچنین رونمایی از پوستر تولیدی روابط عمومی حوزه هنری که اثر دست هنرمندانه حسین امیدیان فر از هنرمندان گرافیست شیرازی است نیز برگزار و این پوستر در سایت حوزه هنری عرضه شد.

برچسب ها: غدیر 2133,27032

ارسال نظر