معاون فرهنگی حوزه هنری فارس در حاشیه مراسم روز ملی سینما:

باید به هر دو وجه هنری و صنعتی سینما توجه شود

باید به هر دو وجه هنری و صنعتی سینما توجه شود
قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس سینما را پدیده ای مهم خواند و گفت باید به هر دو وجه هنری و صنعتی سینما توجه شود.
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲
کد خبر :  ۲۹۱۸۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، وحید فرجی در حاشیه مراسم تجلیل از دست اندرکاران سینما که به مناسبت روز ملی سینما برگزار شد ضمن اعلام این مطلب گفت: فارس همواره هنرخیز بوده و بزرگان زیادی را در حوزه سینما و تئاتر پرورش داده است.

وی افزود: این مساله نشان می دهد وجه هنری سینما در شیراز ریشه دار است و موفقیت های هنرمندان این خطه در رویدادهای ملی و بین المللی نیز گواهی بر تداوم و سیلان یافتن این جریان ارجمند هنری است.

قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: وجه دیگر کار حوزه های صنعتی سینماست که باید به آن نیز توجه کرد و زمینه های رشد این هنر-صنعت را فراهم کرد از جمله وجوه این صنعت ارائه خدمات به مردم از سوی سینماداران و متولیان سالن های نمایش است.

وی گفت: حوزه هنری عمده ترین متولی سینماها در سطح کشور است و شیراز یکی از شهرهای مهم در مجموعه سینمایی حوزه هنری است و مجموعه تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته نشان می دهد حوزه هنری چه در مرکز و چه در استان عزمی جدی بر بهبود شرایط این بخش دارد.

فرجی در پایان اظهار داشت: تقدیر از مدیران سینماهای شیراز در این روز امری مهم و قابل تامل است. این افراد چهره هایی خدوم و زحمتکش هستند و هر کدام در سطوح مختلفی نیز در زمینه های هنری فعال هستند. امیدواریم در آینده بتوانیم از تک تک زحمتکشان سینماهای شیراز تقدیر به عمل آوریم چرا که ارائه هنر هنرمندان ما مرهون تلاش آنان است.

ارسال نظر