به مناسبت هفته کودک روی داد

دیدار با فرزندان و خانواده شهید مدافع وطن

دیدار با فرزندان و خانواده شهید مدافع وطن
همزمان با هفته کودک، جمعی از معاونین و کارشناسان حوزه هنری فارس همراه با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با فرزندان و خانواده شهید سرافراز مدافع وطن شهید اکبر عبدالله نژاد دیدار کردند.
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۱
کد خبر :  ۲۹۶۲۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس در این دیدار  وحید فرجی قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری فارس با تجلیل از مقام شهدا گفت: همه سربلندی ها و افتخارات انقلاب اسلامی از برکت خون شهداست.

وی افزود: فرزندان شهدا در چهار دهه گذشته در مقابل چشمان ما بالیدند و بزرگ شدند و یادگاران نازنین پدران سرافرازی بودند که جان عزیز خویش را به اسلام و انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان تقدیم کردند.

قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: شهید عبدالله نژاد و شهید عبدالله نژادها گنجینه بزرگ افتخار آفرینی برای وطن هستند و حوزه هنری انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مهمترین وظایف خویش امیدوار است زندگی و اندیشه این عزیزان را با زبان هنر منتقل کند.

وی ادامه داد: مبحث تاریخ شفاهی و بازخوانی خاطرات و زندگی این شهید عزیز و شهیدان بزرگواری که برای سربلندی این آب و خاک جان شیرین خویش را فدا کردند از جمله مهمترین وظایف ماست که ان شاالله در دفتر فرهنگ مطالعات و ادبیات پایداری درباره ظرفیت های آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

 

* نقش خانواده شهیدان مورد کم توجهی واقع نشود!

فاطمه کرم اللهی مشاور امور بانوان و خانواده رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس نیز در حاشیه این دیدار اظهار داشت: نقش همسران و مادران و خانواده شهدا در فرهنگ ایثار و شهادت نقشی خاص و مهم است که نباید فراموش شود و مورد کم توجهی قرار گیرد.

وی افزود: این شهید بزرگوار نقش تاریخی خویش را به بهترین شکل ایفا  کرده است اما هم اکنون همسر اوست که باید این سه نهال بازمانده از او را به سه سرو سرافراز و سربلند تبدیل کند تا یاد و خاطره همسرش برقرار بماند.

مشاور امور بانوان و خانواده رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گفت: دستگاه های اجرایی و فرهنگی باید در این مسیر خانواده شهید را تنها نگذارند خصوصا در این سالها که مدافعان حرم و مدافعان وطن به شهادت می رسند و شهیدان تازه ای به قافله شهدا می پیوندند.

شایان ذکر است این دیدار به دعوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارسو با حضور جمعی از مدیران و مسوولین ادارات و نهادهای استان برگزار شد.

 

ارسال نظر