به مناسبت 20مهر یادروز حافظ روی داد:

مشارکت حوزه هنری فارس در بزرگداشت یادروز حافظ

مشارکت حوزه هنری فارس در بزرگداشت یادروز حافظ
حوزه هنری انقلاب اسلامی در یادروز حافظ امسال مشارکت فعال داشت.
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
کد خبر :  ۲۹۶۶۸

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، هاشم کرونی کارشناس مسوول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری فارس ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مجموعه برنامه های بزرگداشت یادروز حافظ رویدادی بین المللی و فاخر است که در سطحی بالا به صورت علمی و حرفه ای برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد که زیر نظر مرکز حافظ شناسی و دانشگاه شیراز و با همراهی ادارات و نهادهای فرهنگی و علمی شیراز برگزار می شود مورد اقبال و توجه جدی نهادهای ادبی و علمی فارسی زبان و پژوهشگران ادب پارسی در سراسر جهان است.

کارشناس مسوول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت: حوزه هنری برخی از سال ها در بخش های جنبی این رویداد حضور داشت و معمولا هر سال مشارکتی در این برنامه ها داشته است اما مشارکت در این سطح برای نخستین بار اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهمی که بین رییس حوزه هنری و رییس مرکز حافظ شناسی و دبیر علمی این رویداد صورت گرفت امسال حوزه هنری فارس نیز در زمره نهادهای مشارکت کننده در برگزاری این رویداد جای گرفت.

کرونی با اشاره به تاثیر مثبت چنین مشارکت هایی افزود: این قبیل اتفاقات می تواند زمینه تاثیرگذاری بیشتر حوزه هنری و اثرگذاری این نهاد جهت تعمیم آفاق متعالی حوزه هنری به عموم مخاطبان این رویدادها می شود.

وی در پایان گفت: خوشحالیم که حوزه هنری با رایزنی مدیران ارشد این نهاد در استان به سطحی از توانمندی دست یافته که که بر اساس آن در رویدادهای مهم هنری این حوزه به عنوان یک مشارکتکننده مهم و صاحب توان در نظر گرفته می شود.

 

ارسال نظر