مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس

تماشای برشی از تاریخ در شهر آفتاب شیراز

تماشای برشی از تاریخ در شهر آفتاب شیراز
به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، نمایش روزهای بی قوام در مجموعه هنر شهر آفتاب به روی صحنه رفت.
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
کد خبر :  ۳۵۵۵۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، اصغر گروسی کارگردان این نمایش ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تا 18 بهمن ماه هر شب دو نوبت میزبان مردم هنردوست شیراز خواهیم بود تا برشی از تاریخ را بر صحنه نمایش تماشا کنند.

وی افزود: بزرگترین معضل ما در بستن این کارزمان بود که به همت اعضای پرتلاش گروه و تمرین های واقعا شبانه روزی بر این مشکل فائق امدیم و خوشحالیم که در چنین زمان اندکی توانسته ایم کاری آبرومند روی صحنه ببریم.

کارشناس مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: رونق تئاتر و ازدیاد نمایش های در نوبت و روی صحنه مانع از آن شد که کار در سالن های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی صحنه برود

وی ادامه داد: گرچه این امر مانع از دستیابی ما به سالن مرکز شهر شد اما جای شکر دارد که هم تئاتر در شیراز رونق گرفته و هم باید تشکر کرد از مدیریت ارجمند مجموعه هنر شهر آفتاب که با گشاده رویی میزبان این اثر شد تا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تئاتر شیراز نیز ادای دینی داشته باشد.

گروسی با اشاره به همدلی و زحمات شبانه روزی همکارانش اشاره داشت: در اجرای این اثر شیماپورسهم الدین، علیرضا یقطین، سیدمحسن حسینی، محمدحسن کشاورزی،غزال رفیعی و هنرمند خردسال و خوش آتیه مبینا خیری به عنوان بازیگر با من همکاری داشته اند.

وی در معرفی دیگر عوامل این اثر گفت: مهرداد سهامی دستیاری کارگردان را برعهده داشته و امین دولتخواه منشی صحنه اثر بوده است.مدیریت صحنه این کار بر عهده محمدعلی کاک دودمان و انتخاب موسیقی نیز با آوا رحمانیان بوده است.

کارگردان این اثر ادامه داد: مرضیه شاهدی طراحی صحنه و لباس این کار را بر عهده داشته و مونتاژ و مدیا با شیما پورسهم الدیناست. ضمن آنکه ضبط صدا و استودیو کار بر عهده احسان پورفرخ بوده و مسعود احمدی  به عنوان مشاور کارگردان و عکس و تصویر با این پروژه همکاری داشته است.

وی در پایان اظهار داشت: جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از مدیریت حوزه هنری به سبب حمایت از این اثر و همکاران تلاشگرم در حوزه که با سعه صدر پروسه تمرینی یک گروه تئاتر که ناگزیر از بر هم زدن آرامش محیط اداری است را مهربانانه تحمل کرده اند.

ارسال نظر