کارشناس هنرهای تجسمی حوزه هنری فارس خبر داد:

برپایی ضیافت «بهار گرافیک شیراز» در حوزه هنری فارس

برپایی ضیافت «بهار گرافیک شیراز» در حوزه هنری فارس
کارشناس مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری فارس از برگزاری کارگاه طراحی پوسترهای ماندگار تحت عنوان «بهار گرافیک شیراز» خبر داد.
سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد خبر :  ۳۷۲۳۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، به خبرنگار نقل از مهرفارس سعید عبدالحسینی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: این کارگاه  به مدت دو روز و در قالب کارگاه آموزشی طراحی شده بود.

وی افزود:  این رویداد همزمان با روز جهانی گرافیک و بزرگداشت شاعر بزرگ پارسی زبانان شیخ مصلح‌الدین سعدی برگزار شد که هدف از آن آشنایی هنرمندان و هنردوستان با تکنیک‌های متفاوت طراحی پوستر و دیگر زیرشاخه‌های هنر گرافیک بود.

کارشناس مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری فارس ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه با یکی از روش‌های طراحی پوستر به نام بداهه‌نویسی با تکنیک آزاد آشنا شدند و در پایان نیز گواهی معتبری نیز برای هنرآموزان صادر شد.

وی تصریح کرد: مدرس این کارگاه آموزشی، مهدی حاجی محمدی فریمانی سعی خود را بر آن داشت علاوه بر معرفی هنر گرافیک به مثابه یک هنر کاربردی تأثیرگذار هنرآموزان را برای خلق آثر و فعالیت حرفه‌ای در این زمینه یاری کند.

شایان ذکر است این دوره آموزشی به همت حوزه هنری فارس با همکاری معاونت فرهنگی  شهرداری و دانشکده‌های هنر شیراز در فرهنگسرای علوی برگزار شد.

ارسال نظر